0 položek 0,00 KčZobrazit

Vrácení a reklamace

Níže uvedený text je pouze informační a není součástí všeobecných podmínek.

 

Jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží

Vše se řídí obchodními podmínkami výše, tato část slouží k jasné orientaci pro naše zákazníky.

Záruka na vrácení zboží - zboží zasílejte na naší adresu

muj-Salter.cz ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím.

muj-Salter.cz postupuje v souladu se zákonem a zašle Vám peníze zpět nejpozději do 14ti dnů bankovním převodem (v ojedinělých případech složenkou České Pošty na Vaši adresu).

Dle zákona je muj-Salter.cz oprávněn naúčtovat při vrácení tyto položky:

  • Za poškozený originální obal (roztrhaný, vážně poškozený) - balné (znovuuvedení výrobku do prodeje) ve výši až 300,- Kč
  • Za vyčištění výrobku v případě použití (hygienické opatření) - až 250,- Kč
  • Znovuuvedení výrobku do původního stavu

V případě, že výrobek nejeví uvedené vady, vracíme kompletní cenu zboží. Včetně nejnižší ceny dopravy, což je Česká pošta Balík Do ruky 89,- Kč viz § 1832,  odst. 2

Nebo je možné po vzájemné dohodě dodat zboží jiného druhu. Náklady na výměnu zboží hradí kupující.

Zboží není možné vrátit formou dobírky.

Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží BEZ FINANČNÍ SANKCE

  1. Výrobek nesmí být používaný
  2. Výrobek musí být kompletní a zároveň nepoškozený
  3. Výrobek musí mít originál krabici
  4. Výrobek opatřete kopií dokladu o zakoupení
  5. Vracené zboží nesmí být zasláno dobírkou!                                                                        

Reklamace zboží - zboží zasílejte na naší adresu

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona, která je také uvedena na faktuře i na popisu zboží.

Pro snadné vyřízení reklamace DOPORUČUJEME VYPLNIT REKLAMAČNÍ PROTOKOL, ke stažení zde ve formátu PDF. Vyplňte elektronicky nebo vytiskněte a vyplňte.

Reklamované zboží je nutné zaslat na naší adresu

Přiložte:

  • Kopii dokladu o koupi produktu (faktura)
  • Reklamační protokol včetně popisu závady
  • Reklamovaný produkt (pokud možno kompletní)
  • Reklamované zboží nesmí být zasláno na adresu dobírkou!
  • Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
  1.  Běžné opotřebení
  2.  Pokud nebudete udržovat výrobek dle návodu
  3.  Pokud zanedbáte péči o výrobek
  4.  Pokud vznikne neopatrnou manipulací mechanické poškození
  5.  Pokud použijete výrobek k jiným, než určeným účelům

 

Reklamace přepravních služeb

Výrobky zasíláme prostřednictvím dopravců (České pošty, Zásilkovny, DPD, GLS, Slovenské pošty) při přebírání si zkontrolujte zda není zásilka poničená. 

Pokud zjistíte poškození, okamžitě toto reklamujte u přepravce (řidiče) a současně nás o věci informujte. Pokud není proveden zápis o poškození, tak již nelze dopravu u dopravce reklamovat.

© Copyright 2011, Jagu s.r.o..

Powered by Open Cart Created by Jagu s.r.o.